zaterdag 28 maart 2015

De Haakwereld van Elisa bestaat 1 jaar!! Give-Away tijd!!

Tijd voor een feestje




Vandaag precies een jaar geleden maakte ik de blog 'De Haakwereld van Elisa' Een jaar lang berichtjes, reacties, foto's, haakwerkjes en nog zoveel meer. Ik heb er mijn handen mee vol gehad maar het was zó leuk. Waar ik met mijn blog nu al sta is zo veel meer dan ik een jaar gelden had kunnen denken. Ik ben heel blij met mijn blog en eigenlijk ook wel een beetje trots ;)

In één jaar tijd...

... heb ik 66 volgers gekregen.
... heb ik 43 berichtjes geplaatst.
... is mijn blog bijna 10 000 keer bezocht.
... heb ik het uiterlijk van mijn blog 2 keer veranderd.
... plaatste ik meer dan 200 foto's.
... kreeg ik 158 reacties (echt bedankt daarvoor allemaal)

En...

won ik 4 give-aways!

Dus...

Tijd voor een eigen give-away!!

Omdat ik niet weet wat jullie het liefst krijgen maak ik er een double-give-away van. Ik geef 2 dingen weg. Aan jou om uit te maken wat je graag wilt. 

Wat valt er te winnen?

Als eerste kan je een gratis door mij ontworpen patroon naar keuze winnen (geef in reactie of je Axel de Panda of Loki de Leeuw wilt maken)

Maar je kan ook een door mij gemaakte Loki Leeuw winnen. Hij staat best mooi op de kast als versiering maar ik heb het gevoel dat sommige mensen die pluizige manen niet zo goed zien zitten om te haken. Daarom maak ik er zelf één voor iemand van jullie.

Wat moet je doen om deel te nemen?

-Wordt volger van mijn blog als je dat nog niet zou zijn.
-Laat een reactie achter op DIT bericht waarin je vermeld wat je graag zou willen.
-Een linkje/berichtje op je blog zou leuk zijn maar is niet verplicht (dit heeft geen invloed op de uitslag want de winnaar wordt anoniem getrokken)
-Je kan deelnemen tot donderdag 16 April, op vrijdag 17 April wordt de winnaar bekend gemaakt.
-Let op! Om mee te doen moet je volger zijn van mijn blog. Anonieme reacties of reacties van niet-volgers doen niet mee aan de trekking. 

En dan nog 1 ding

Zo hard bedankt allemaal!! Bedankt om mijn blog te volgen, berichtjes te lezen en reacties achter te laten. Echt waar, ik kan niet schrijven hoe goed het voelt te weten dat mensen echt lezen wat jij schrijft en dan ook nog de moeite doen om daar iets op te vertellen. Bedankt aan al mijn volgers, zonder jullie zou mijn blog niet bestaan!

Mijn blog bestaat grotendeels dankzij jullie!! 

5 opmerkingen:

  1. Van harte proficiat met je 1-jarig bestaan, voelt goed he!!
    Weet je, ik vind het juist leuk om jou iets te geven. Zie je dat wel zitten? Mail me dan op creatieve.patriciasmit@gmail.com en geef dan aan van welke kleuren je houdt en wat je hobby's zijn. Dan probeer ik iets leuks te maken, deal?!
    Fijn weekend.
    Haakgroetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dikke proficiat voor het 1-jarig bestaan van uw super leuke blog. Ben altijd verzot geweest op Axel de panda en ga hiervoor een gokje wagen. Van uw leuke creaties en uw berichten daar worden we blij van. Dat er nog vele mogen volgen :-)

    Wens jou een fijn weekend toe, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 1e blog verjaardag!! De tijd gaat razendsnel en wat een vorderingen heb je gemaakt. Het is altijd fijn om je berichtjes te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je een jarig bestaan!! Dat is snel gegaan. En zulke mooie patronen heb je ontworpen.
    Ik doe niet mee aan je give away - dus mocht je mijn nummertje trekken, dan moet je nog een keer. Maar ik wilde je wel feliciteren!
    Top. Ga zo door!
    AmiFan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met je 1 - jarig bestaan op naar nog veel meer. Gezellig blog heb je en leuke patronen. Maar als ik mag kiezen ga ik voor de de door jou gehaakt leeuw. Voor mijn dochter die leeuw is van sterrenbeeld. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen